sâmbătă, 4 decembrie 2010

The first post

Ce imi trebuie mie blog nu stiu da cred ca este mult mai interesant decat sa incep sa invat si sa imi fac ordine prin camera . Ce poti face intr-o zi de sambata innorata si plictisitoare? Stai calare  pe calculator si citesti la rand pe internet ce vine pagina dupa pagina . Si uite asa am dat de o pagina de fotografie si am citit si am citit si am zis sa-mi fac si eu o chestie d`asta unde sa citeasca cei care se plictisesc si sa zica ... nimic interesant . Initial ma gandeam sa fac o pagina unde sa public pozele facute de mine si prietenii mei si povestea fiecarei poze . Probabil o sa incerc si asta candva dar acum e ora 15:00 eu sunt tot in pijamale tot nespalat pe fata k nu am iesit din camera mea de cand m-am trezit si la ora 16 vroiam sa fiu prezent la intalnirea club ford constanta ... ultima intalnire pe anul 2010 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici ? ...