sâmbătă, 11 decembrie 2010

24h

Nu credeam vreodata ca o sa fac asta ... stau in casa de 24 de ore fara sa iau o gura de aer. Cred ca o sa incep sa delirez. Am senzatia ca sunt inchis intr-o camera ca sunt la dezintoxicare doar ca nu simt nevoia sa ies nu ma impinge nimic afara imi place aici in camera mea eu si o sticla de cola la promotie. Ciudata stare nici eu nu o inteleg nu imi e somn nu imi e foame nici macar nu vreau sa fumez nu simt nevoia sa fac nimic. Probabil va intrebati d ce sunt asa surprins de mine  ... ei bine nu am stat nicodata 24 de ore in casa fara sa ies defapt nu cred k rezist mai mult de o ora in casa decat daca  dorm. imi doresc un singur lucru sa fie aici cu mine o persoana d departe sa luam un bidon si sa vedem un film si sa n prinda dimineata visand vorbind si aberand ... da este vorba despre prietenul meu fass o persoana alaturi de care nu m-am plictisit niciodata . Ieri cand am intrat in casa eram foarte suparat pe mine aproape cazusem intr-o depresie aveam senzatia ca nu stiu sa fac nimic ca nu ma pricep decat sa pierd timpu si atat ... dar multumesc lui Dumnezeu ca ma iubeste si ca imi da puterea sa fac ce vreau si ca ma ajuta sa am incredere in mine . Ce ne-am face fara Dumnezeu ... nici nu ne imaginam cat de importanta e pronia divina ... nici nu constientizam ca fara El nu am reusi sa facem nimic ... credem ca e normal sa avem tot ce avem ca doar noi muncim pentru ce avem dar nu n gandim ca sanatatea si puterea de a ne trezi dimineata din pat si a munci o avem d la El ... ba chiar mai rau atunci cand avem si n obisnuim cu ce avem inloc sa-I multumim pt ce am reusit sa realizam si sa dobandim noi Il certam ca avem prea putine si ca nu ne ajuta ... dar oare meritam sa avem tot ce ne dorim ce facem noi pentru tot ce avem ... nu facem nimic ba mai rau ne purtam ca niste animale injuram  , tragem tepe , mintim , suntem rautaciosi uni cu alti , egoisti , lacomi , fatarnici ... nimic bun .... trece p langa noi un boschetar n uitam la el si trecem mai departe gandindune ca nu merita sa-i dam leul cersit k se duce si-l bea , dar nu gandim ca 10 minute cat bea cincizeaca el nu mai sta afara in frig si sta la caldura in bodega aia jegoasa , nu n gandim k poate la al 3-lea leu isi ia si o paine ... nu noi n gandim cum e mai usor pentru noi cum sa fie mai bine pentru noi ... da ce sa facem ... cand dam de belea cand n doare ceva sau cand n e frica d ceva  atunci atunci n aducem aminte si zicem Doamne ajuta dar pana atunci ... si atunci meritam oare sa ne ajute ... nu nu meritam dar El n ajuta pt ca El are grija si de omul intelectual si de cel prost si de cel bogat si de cel sarac si d cel care sta la caldura si d cel care sta in ploaie si de cainele sin casa si de cel de pe strada si de pasari si de paduri si de ape de tot .... asta e pronia divina ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ce zici ? ...